شناسهٔ خبر: 96951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت؛

تقدیر از بسیجیان اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی

احمد مرزبان همزمان با هفته دولت درمراسمی مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی از بسیجیان وهمکاران فعال این اداره کل تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی(مرکزی)، همزمان با هفته دولت درمراسمی مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی از بسیجیان وهمکاران فعال این اداره کل تقدیر بعمل آورد.

احمد مرزبان در این جلسه یاد و خاطره شهدای والامقام، رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوی و از خود گذشتگی برای ایران اسلامی بودند و برای سربلندی این مرز و بوم جان فشانی کردند.

وی ادامه داد: هفته دولت را به تمام همکاران، مخصوصا بسیجیان عزیز که همواره درحال تلاش جهت پیشرفت وسربلندی ایران اسلامی هستند تبریک عرض میکنم و امیدوارم به لطف خدا درهرپست ومقامی که هستید کارخود را به نحو مطلوب به سرانجام برسانید.

درحاشیه این مراسم مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی با اهدای لوحی از زحمات بسیجیان وهمکاران این اداره کل تقدیر بعمل آورد.

درقسمتی از متن این تقدیر نامه آمده است: ضمن تبریک هفته دولت  لازم می دانم از زحمات  خالصانه جنابعالی درحفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت گسترش فرهنگ بسیج  تقدیر  و تشکر نموده ، موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.