شناسهٔ خبر: 96972 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره ايمنی و ترافيك اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

۱۲۰۰ وسيله نقليه عمومی در خوزستان مورد كنترل و نظارت قرار گرفت

کرمانشاه - اتوبوس رئيس اداره ايمنی و ترافيك اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:۱۲۰۰ وسيله نقليه عمومی در مرداد ماه در خوزستان مورد كنترل و نظارت قرار گرفت.

 احسان نونژاد رئيس اداره ايمنی و ترافيك اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  اظهار كرد: به منظور بازدارندگي، شناسايي و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ايمنی تردد و كاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح كنترل و نظارت بر تردد وسايل نقليه عمومی توسط اين اداره كل و قرار گاه پليس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی با اشاره به كنترل و نظارت ۱۲۰۰ وسیله نقلیه عمومی در استان خوزستان، افزود: اين طرح به صورت گشت‌های مشترك ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ها و پليس راه بوده كه در تمامي محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد به منظور  تشديد كنترل‌های ميدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و كنترل مدارك و تجهيزات ايمنی آنها در طول راه ها و محل‌های توقف از جمله پايانه‌های مسافری، مقابل پليس راه‌ها  انجام شده است.

نونژاد بيان كرد: در کل تعداد وسايل نقليه عمومی كنترل شده، حدود ۲۲۵ مورد تخلف داشتند كه پس از بررسی به منظور اعمال قانون به دبيرخانه طرح در كميسيون هاي ماده ۱۱ و ۱۲و ۱۴ ارسال  شدند.