شناسهٔ خبر: 96986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت و با حضور رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی صورت پذيرفت؛

بهره برداری از پروژه های راهداری در شهرستان های خفر و جهرم

بهره برداری از پروژه هاي راهداري در شهرستان هاي خفر و جهرم همزمان با هفته دولت و با حضور رضايی رئيس كميسيون عمران و نماينده مردم شهرستان های خفر و جهرم درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسيد و كلنگ آغاز عمليات اجرايی يك پروژه نيز به زمين زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، همزمان با هفته دولت و با حضور رضايی رئيس كميسيون عمران و نماينده مردم شهرستان های خفر و جهرم درمجلس شورای اسلامی، افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، علیرضا سياهپور  مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، فرماندار خفر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسيد و كلنگ آغاز عمليات اجرايی يك پروژه نيز به زمين زده شد.

سياهپور در حاشيه آيين بهره برداری از پروژه عمليات روكش آسفالت راه روستایی تادوان گفت: عمليات روكش آسفالت راه روستایی تادوان حدفاصل دوراهي باغ كبير به سمت تادوان به طول ۶ كيلومتر و ارزش ريالی ۲۹ميليارد ريال به بهره برداری رسيد.

وی تأكيد كرد: در هفته دولت امسال ۶پروژه بهسازی و روكش آسفالت به طول حدود ۶۰كيلومتر و اعتبار ۲۴۶ميليارد ريال در محورهای لار-جهرم، شيراز-جهرم، سيمكان-ميمند(گردنه شيرحبيب تا مانيان)، راه روستایی جامغان، راه روستایی تادوان و راه روستایی احمدیه به بهره برداری رسيد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: همچنين يك پروژه روشنایی در محور سيمكان – جهرم به طول حدود ۲ كيلومتر و اعتبار ۱۶ ميليارد ريال به بهره برداری رسيد.

شايان ذكر است همزمان با آيين بهره برداری از پروژه های هفته دولت امسال، كلنگ آغاز عمليات اجرایی احداث روفوژ ميانی و لبه گذاری حدفاصل بيمارستان خفر به سمت جهرم توسط  رضایی نماينده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شوراي اسلامی، افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس،  سياهپور مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به زمين زده شد.