شناسهٔ خبر: 97010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به مازندران صورت گرفت:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم عمرانی و بازآفرینی در قائم شهر، بابل و بهنمیر

مهدی عبوری مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه و بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌های بازآفرینی مازندران وارد این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار قائم شهر، بازدید از مجتمع فرهنگی در حال احداث، شرکت در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی بانوان و آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه سیاهرود قائم شهر؛ بخش اول سفر دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر خود به بابل رفت و در آیین افتتاح پروژه فرهنگسرا و سرای محله بابل حضور یافت.

شرکت در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی حاشیه بابل رود (پل محمد حسن خان تا پل آزادگان) برنامه دیگر معاون وزیر راه و شهرسازی در بابل بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران پس از بابل به بهنمیر رفت و ضمن بازدید از مسیر جاده ساحلی بهنمیر (جهت بررسی شرایط تملک و آزادسازی) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پارک و فضای سبز این شهرستان حضور یافت.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفتنی است در این بازدیدها، افتتاح‌ها و برنامه‌های آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها؛ نمایندگان این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی این شهرها، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی و استانی حضور داشتند.