شناسهٔ خبر: 97011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شد:

بهره برداری از سالن ورزشی بانوان قائمشهر

بهره برداری از سالن ورزشی بانوان قائمشهر مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از بهره برداری سالن ورزشی بانوان قائمشهر در شهدا محله با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: سالن ورزشی بانوان قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در شهدا محله قائمشهر و با مساحت ۶۲۷ متر مربع دارای یک طبقه سوله ورزشی و دو طبقه ساختمان اداری، با مشارکت شهرداری قائمشهر اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن قدردانی از فرماندار قائمشهر یادآور شد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تجهیزات ورزشی مناسبی برای این سالن مهیا و در اختیار سالن جهت استفاده بهر برداران قرار گرفت.

نظری افزود: شهرستان قائمشهر با ۴۵۲ هکتار سکونتگاه غیر رسمی بیشترین سهم این سکونتگاه ها را نسبت به کل اراضی شهری در میان شهرهای مازندران داراست و با احتساب بالغ بر ۳۵۰ هکتار اراضی بافت فرسوده در میان ۵ شهر نخست استان از این منظر می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطر نشان ساخت : پروژه سالن ورزشی شهدا محله قائمشهر که در راستای تحقق توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی و طی تفاهم نامه همکاری مشترک با شهرداری به اجرا درآمد، با حضور عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علیپور نماینده محترم مردم شریف شهرستان قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، توکل مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران، فرماندار و شهردار این شهرستان و همچنین سایر مدیران و مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .