شناسهٔ خبر: 97016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شد:

بهره برداری از ساختمان خانه محله و فرهنگسرای بابل

بهره برداری از ساختمان خانه محله و فرهنگسرای بابل مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره برداری از سرای محله کتی غربی شهرستان بابل (از محلات هدف بازآفرینی شهری) در شهرستان بابل با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سید محمد نظری گفت: این پروژه در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی در محله کتی غربی شهرستان بابل عملیاتی و اجرایی شده است که در راستای کاهش مشکلات فرهنگی و همچنین توانمند سازی فرهنگی  صورت گرفته است .

نظری یادآور شد: با توجه به آنکه  مشارکت  دستگاه های ذیربط برای رسیدن به اهداف فرهنگی در راستای توسعه همه جانبه  ضروری می باشد لذا می توان با هماهنگی و مدیریت یکپارچه و استفاده از توان دستگاه های مختلف استانی و شهرستانی  در راستای کاهش مشکلات محلات مدنظر  گام برداشت.

گفتنی است پروژه سرای محله به مساحت ۵۵۷ متر با هزینه اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال در محله کم برخوردار کتی غربی بابل احداث شده است.

نظری گفت: همچنین پروژه سرای محله کتی غربی در ۳ طبقه با هدف ارائه آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف مشاوره ای ،بهداشتی هنری و .... در سرای محله کتی غربی بعنوان محله هدف و طرح توانمندی سکونتگاه های غیر رسمی شهرستان بابل احداث شد.

طبق برنامه ريزي های صورت گرفته  و هماهنگي با متوليان شهرهاي مختلف استان در قالب ستادهای بازآفرینی شهری پایدار و گارگروه های تخصصی مرتبط ، شاهد تغييرات و تحولات خوبي در حوزه احداث فرهنگ سراها و  توسعه پایدار فرهنگی  باشيم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطر نشان ساخت: پروژه فرهنگسرا و خانه محله کتی غربی شهرستان بابل با حضور عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، سعادتی نماینده محترم مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار این شهرستان و همچنین سایر مدیران و مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .