شناسهٔ خبر: 97024 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان گلستان خبر داد

برقراری پرواز تهران- گرگان- مشهد

پویا ایر مديرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری پرواز تهران- گرگان- مشهد توسط شرکت‌های هواپيمايی پويا اير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی متانت گفت: به دنبال درخواست‌های مردم عزيز و شريف استان و پيگيري‌های انجام شده در راستای توجه رضايت‌مندی شهروندان با برنامه‌ريزي انجام شده شرکت هواپيمايی پويا اير اقدام به برقراری پرواز در مسیر تهران- گرگان- مشهد در روزهای سه شنبه کرد.

به گفته وی بر اساس برنامه اعلامی در مسیر رفت، خروج این پرواز ساعت ۷:۰۰ از فرودگاه مهرآباد، ورود به گرگان ساعت ۷:۵۹، خروج از گرگان ساعت ۸:۴۰ و ورود به مشهد ساعت ۹:۴۹ خواهد بود.

همچنین در مسیر برگشت، خروج از مشهد ساعت ۱۰:۳۰، ورود به گرگان ساعت ۱۱:۳۰، خروج از گرگان به سمت تهران نیز ساعت ۱۲:۲۰ خواهد بود.

 متانت همچنین گفت: مسیر پروازی گرگان- مشهد- گرگان نیز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه  هر هفته با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه شهدای گرگان نیز انجام می‌شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفتنی است؛ برقراری پروازهای بین‌ استانی از جمله اقدامات "اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان" در جهت تسهیل تردد مردم عزیز و شریف این استان است و در حال حاضر از فرودگاه شهدای گرگان ۱۱ مسیر داخلی و یک مسیر خارجی انجام می‌شود.