شناسهٔ خبر: 97044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای طرح ملی مسکن در بجنورد

بازدید مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بجنورد 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی صبح امروز سه شنبه مورخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ از نحوه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بجنورد بازدید و از نزدیک پیشرفت این طرح را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی صبح امروز سه شنبه مورخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ از نحوه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بجنورد بازدید و از نزدیک پیشرفت این طرح را مورد بررسی قرار داد.

قاسمی درخصوص پیشرفت فیزیکی پروژه گفت: با توجه به درخواست شهروندان در شهر بجنورد و پیشرفت ریالی پروژه، فعالیت کارگاه و پروژه مطلوب نظر نمی باشد و کلیه عوامل اجرایی بایستی حداکثر تلاش در سرعت بخشیدن به عملیات پروژه در تمام جبهه های کاری معمول نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای ۴۳۰ واحد فونداسیون انجام شده و با توجه به فصل کاری که داریم می بایست سریعا ادامه پروژه صورت گیرد.

 قاسمی تصریح کرد: هدف از طرح اقدام ملی مسکن، کمک به اقشاری است که در تهیه و تامین مسکن دچار مشکل هستند و قطعا این اداره کل با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، پیگیر این طرح مهم در استان خراسان شمالی نیز هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان ابراز امیدواری کرد: طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان شیروان نیز بزودی آغاز خواهد شد.