شناسهٔ خبر: 97068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنج ماهه امسال صورت پذیرفت؛

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گذشت

Untitled-2.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۱۱۰ تن کالا با ۱۰۱ هزار و ۹۵۶ سفر باری در پنج ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل حمل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۱۵۷ نفر راننده، ۶ هزار و ۳۷۳ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۴ سال و ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه شمال سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

‌            باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملكرد و فعالیت شركت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت كمیسیون اضافی و سایر شكایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱ و یا سامانه شهراه ثبت و با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، برای بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.