شناسهٔ خبر: 97145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت؛

سه طرح روکش آسفالت در شهرستان زرندیه افتتاح شد

عملیات روکش آسفالت محور فرعی دوست محمد -بنجار حوزه سیستان به طول ۹.۵ کیلومتر آئین افتتاح از سه پروژه روکش آسفالت در شهرستان زرندیه با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مرکزی)، همزمان با هفته دولت، سه طرح راهداری در شهرستان زرندیه با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص تلاش برای تحقق و بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و راه روستایی اظهار داشت: با تلاش مستمر راهداران و هم افزایی پیمانکاران بخش خصوصی، حجم قابل توجهی از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: بهره‌برداری از پروژه روکش آسفالت راه دسترسی مامونیه به آزادراه ساوه - تهران از اهم مطالبات مردم شهرستان زرندیه بود که با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۳۶۴۰ متر اجرایی شده است.

همزمان با افتتاح این پروژه، با حضور استاندار مرکزی دو طرح دیگر از حوزه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت محور زاویه - اخترآباد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به طول ۶۷۰۰ متر و اجرای روکش آسفالت محور ساوه - بوئین زهرا در حوزه استحفاظی شهرستان زرندیه به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز در جریان مراسم افتتاحیه گفت: ۲۴ کیلومتر از محور زاویه - اخترآباد در حوزه استحفاظی استان مرکزی قرار دارد که طی دو سال اخیر به صورت کامل بهسازی و آسفالت شده و اکنون شاهد بهره‌برداری از لایه نهایی روکش آسفالت به طول ۶۷۰۰ متر از این محور هستیم.

وی افزود: در محور ساوه - بوئین زهرا نیز ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در دو مقطع اجرا شده است که شامل ۳۷۰۰ متر در محدوده خان آباد و حدود ۶۳۰۰ متر در انتهای حوزه‌ استحفاظی به

سمت استان قزوین است.

جهانی افزود: با هدف ایجاد بستری مناسب برای کاربران راه، عملیات اجرایی ماسه آسفالت محور خرقان نیز در شهرستان زرندیه به طول ۵ کیلومتر آغاز شده است که امیدواریم موجبات رضایت اهالی منطقه و هم استانی های عزیز شود.