شناسهٔ خبر: 97167 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به‌روزرسانی اطلاعات سرمایه‌ گذاری بندرامیرآباد/ شفافیت و فراهم سازی فرصت‌های برابر برای تمام صاحبان سرمایه و کارآفرینان

بندر امیرآباد اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد در سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران به روز رسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بروزرسانی اطلاعات سرمایه گذاری بندرامیرآباد در " سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران " با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام شد.

بندرامیرآباد، به منظور شفافیت و فراهم سازی فرصت‌های برابر برای تمام صاحبان سرمایه و کارآفرینان تلاش دارد با بارگذاری و بروزرسانی فرصت های سرمایه گذاری خود در سامانه سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران‌، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی را جهت سرمایه گذاری در این بندر ترغیب کند.

سامانه یکپارچه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، سامانه‌ای است که توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه اندازی تا خدمات ویژه آن به صورت یکپارچه و متمرکز در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، ثبت جواز تأسیس واحد صنعتی، پروانه بهره‌برداری، کمیسیون ارزش افزوده و گواهی تولید در حوزه صنعت و تولید، ثبت سفارش ورود کالا به مناطق در حوزه تجارت بین‌الملل و همچنین مجوز فعالیت و کد شیما و درخواست سرمایه گذاری در حوزه راه اندازی کسب و کار، بخشی از خدمات ارائه شده در این سامانه است.