شناسهٔ خبر: 97202 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان:

وام ودیعه مسکن به اجاره‌نامه‌های تنظیم شده بعد از شهریور ۹۹ پرداخت می‌شود

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان از پرداخت وام ودیعه مسکن سال جاری برای اجاره‌نامه‌هایی که از شهریور ۱۳۹۹ به بعد تنظیم شده است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگویی با شبکه خبر در خصوص وام ودیعه مسکن به ارایه توضیح پرداخت. 

معاون مسکن و ساختمان گفت: با توجه به درخواستی که برخی از متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن داشتند مکاتباتی انجام شد و نیمه دوم سال ۹۹ را نیز شامل می‌شود. بر اساس این تصمیم، متقاضیان وام ودیعه مسکن که اجاره‌نامه آنها از تاریخ اول شهریور ۱۳۹۹ به بعد تنظیم شده است نیز در این طرح می‌توانند مشارکت کنند و تقاضای تسهیلات داشته باشند.

محمودزاده در خصوص مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کرد: وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان، در کلانشهرها۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

گفتنی است، ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۲۶ خرداد آغاز شد و تمامی مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر پاسخ استعلام خود باشند.