شناسهٔ خبر: 97284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان برای ساخت تحویل راه و شهرسازی استان شد

1.JPG مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: زمین هفت هکتاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل این اداره کل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری در جلسه که با حضور هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مختومی مجری مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: زمین هفت هکتاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل این اداره کل شد.

اکبری تاکید کرد: با توجه به اینکه ساخت این بیمارستان از نیازهای اساسی مرکز استان بشمار می رود تلاش خواهیم کرد در صورت تخصیص‌ به موقع اعتبارات این بیمارستان در کمترین زمان ممکن و برابر استاندارد روز احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان عملیات احداث و تکمیل دو بیمارستان در شهرهای زابل و سراوان توسط این اداره کل در حال اجراست.

وی گفت: همچنین این اداره کل احداث ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داده است که این پروژه‌ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.
اکبری در پایان گفت: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی زابل، بخش ام آر آی بیمارستان سراوان، فرمانداری های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.