شناسهٔ خبر: 97287 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی وضعیت پروژه‌های بازآفرینی بروجرد با حضور نماینده این شهرستان

نشست بررسی وضعیت پروژه‌های بازآفرینی بروجرد با حضور نماینده این شهرستان طی نشستی وضعیت پروژه‌های بازآفرینی بروجرد با حضور نماینده این شهرستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست بررسی وضعیت پروژه‌های بازآفرینی بروجرد با حضور عباس گودرزی بروجردی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، همه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران راه و شهرسازی استان لرستان و شهرستان بروجرد و با ریاست مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران، علی اخلاقی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل مرتبط با موضوع در محل این شرکت تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون مباحث مربوط به بازآفرینی شهری، دستورات لازم از سوی دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار جهت تامين قير، احداث درمانگاه، احداث زمين چمن فوتبال، احداث سراي محله و تامين زمين براي طرح توسعه امام زاده جعفر صادر شد.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفتنی است شهریور سال گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بروجرد سفر کرد و ضمن بازدید میدانی از نزدیک در جریان وضعیت بازآفرینی شهری این شهرستان قرار گرفته بود.