شناسهٔ خبر: 97309 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز مطرح کرد؛

بهره‌برداری از ۲۳ هزار واحد مسکونی احداث شده توسط خیرین مسکن‌ساز/آغاز و تکمیل بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در سال جاری

فرهاد خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با اعلام اینکه ۲۳ هزار واحد احداث شده توسط خیرین مسکن‌ساز بهره‌برداری شد خواستار حمایت دولت سیزدهم از فعالیت‌های انجمن شد.

فرهاد خاکی‌‌پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های آن انجمن را برای تولید مسکن برای افراد نیازمند حمایت، در سال جاری، برشمرد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، گفت: پروژه‌های خیرین مسکن‌ساز برای جامعه هدف در سال‌جاری ۵۳۲۰ واحد است که در دست اجراست. از این تعداد ۳۸۲۰ واحد برای انتقالی سال قبل است و ۱۵۰۰ پروژه جدید است که طی سال‌جاری عملیات احداث آنها آغاز خواهد شد.

خاکی‌پور با اشاره به اینکه ساخت پروژه‌ها از آغاز تا اتمام کار در حدود ۱۸ ماه زمان می‌برد، افزود: از ۳۸۲۰ واحدی که انتقالی سال قبل هستند در سه ماهه اول سال ۳۰۰ واحد تحویل شده است.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نسبت به سنوات گذشته، اعلام کرد: انجام کار به دلیل افزایش قیمت‌ها با کندی مواجه است و موانع فراوانی برای اتمام کار پیش‌روست.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، یادآور شد: پیش‌تر بخشی از ساخت‌وسازهای خیرین مسکن‌ساز مشمول تسهیلات مسکن مهر و زمین‌های ۹۹ ساله بود که هم‌اکنون این امکان گرفته شده است.

خاکی‌‌پور اظهار امیدواری کرد تا سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم، شامل حال فعالیت‌های خیرین مسکن‌ساز، شود.

وی خواستار تداوم معافیت‌ها برای فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با تاکید بر اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز ظرفیت‌های مناسبی دارند، یادآور شد: در مجموع ۳۰ هزار واحد توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز طی ۶ سال احداث شده که ۲۳ هزار واحد آنها به بهره‌برداری رسید.