شناسهٔ خبر: 97332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از صدور حکم شهردار مشهد از سوی وزیر کشور صورت گرفت :

دیدار استاندار خراسان رضوی و شهردار جدید با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران

دیدار استاندار خراسان رضوی و شهردار جدید با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران سید عبدالله ارجائی شهردار کلانشهر مشهد پس از صدور حکمش توسط وزیر کشور، همراه با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور یافت و با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی پایدار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عضو دائمی و رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد و حجت الاسلام  منصوریان عضو و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست وضعیت اجرای ۱۳۸ پروژه حاشیه نشینی در مشهد مقدس مورد بررسی قرار گرفت و بر توجه به بافت پیرامون حرم مطهر تاکید شد.

همچنین نوسازی بافت فرسوده مشهد، مباحث مربوط به تولید مسکن و بررسی وضعیت شرکت ثامن از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که دستورات لازم از سوی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صادر گردید.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، شایان ذکر است در جلسه فوق العاده ۲۵ اسفندماه ۹۹ ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور ۵ تن از وزرا صورت گرفت مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان جهت ساماندهی حاشیه نشینی مشهد اختصاص یافت که مصوب شد از مبلغ کل ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار وزارتخانه ها و دستگاه‌های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی ۱۷۰۰ میلیارد تومان ظرف دو سال برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد هزینه کند.