شناسهٔ خبر: 97357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مسولین استانی و فرماندهان پلیس راه استان تهران از پروژه روکش آسفالت اتوبان تهران – کرج

بازدید از پروژه روکش آسفالت تهران - کرج مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تسریع در روند پیشرفت عملیات های جاده ای در راستای سهولت در امر تردد کاربران جاده ای اولویت کار این اداره میباشد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، شانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر پلیس راه و عوامل راهداری در جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت فیزیکی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت اتوبان تهران – کرج به طول ۱۶ کیلومتر، با حضور مسولین استانی و فرماندهان پلیس راه بازدید میدانی صورت گرفت .

در این بازدید  حیدر نوروزی، با تاکید بر اینکه این عملیات بهسازی با هدف ارتقای ایمنی تردد در محور های شریانی استان تهران انجام می‌شود، بیان کرد: ارتقای سطح کیفی رویه آسفالت به ویژه در محورهای پرتردد نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده‌ای دارد.

وی اذعان در خصوص اهمیت حفظ و نگهداری راهها افزود: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی در مناطق پرتردد و پر ترافیک ویژه اتوبان تهران–کرج که با حجم ترافیک سنگین همراه است به منظور پیشگیری از تصادفات و ارتقای سطح ایمنی شهروندان و کاهش هدر رفت وقت مسافران و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و به تبع آن کاهش آلودگی هوا انجام می‌گیرد.

به گفته  نوروزی  آزاد راه تهران – کرج از مهمترین محور های شریانی استان تهران است که بر اساس آمار بدست آمده روزانه ۲۴۰ هزار وسائط نقلیه در این محور تردد میکند در ادامه همراهان ضمن اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی برای مردم است : ازعوامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای به منظوراستفاده درست از ظرفیت ها ، در راستای تسریع در امر تردد کاربران جاده ای تشکر بعمل آوردند.

این گزارش حاکی است مهندس حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، جناب سرهنگ نورالله خادم، رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ، حسین سروری، معاون فرمانداری شهر تهران، سرگرد یارعلی، فرمانده پلیس راه تهران – کرج و ذوالفقاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرتهران حضور داشتند.