شناسهٔ خبر: 97390 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد:

جا به جایی بیش از ۲۳۱ هزار مسافر با ناوگان مسافربری جاده‌ای استان ایلام

جابه جایی مسافر.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حل و نقل جاده ای ایلام از جابه جایی ۲۳۱ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافر این استان طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری ایلام)؛ حافظ علی حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: طی پنج ماه نخست امسال بیش از ۲۳۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل استان جابه به شده اند که این میزان حمل مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی گفت: این تعداد مسافر جابه جا شده در قالب ۵۸ هزار و ۶۱۸ سفر انجام شده که تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل ایلام با بیان اینکه در پی شیوع کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت می‌شود، یادآور شد: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین‌شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

وی عنوان کرد: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند.