شناسهٔ خبر: 97412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت خبر داد؛

تشدید عملیات ایمن سازی و نگهداری راه‌ها در محور جیرفت- اسفندقه

محور اسفندقه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت :با هدف ایجاد ایمنی بهتر در محور جیرفت -اسفندقه عملیات نصب تابلوهای اخباری در این محور در حال انجام است که در دو ماه گذشته تا کنون ۱۳۷ تابلوی اخباری در این مسیر نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(راهداری جنوب کرمان)رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت :با هدف ایجاد ایمنی بهتر در محور جیرفت -اسفندقه عملیات نصب تابلوهای اخباری در این محور در حال انجام است که در دو ماه گذشته تا کنون ۱۳۷ تابلوی اخباری در این مسیر نصب شده است .

مهدی پورجمعه با اشاره به نصب تابلوهای اخباری قوس خطرناک در ۳ قوس قبل از فردوس گفت: این ۳ قوس با علائم و تابلوهای اخباری آشکار سازی شده است که در مجموع برای این علائم اخباری بیش از ۴۰۰میلیون ریال هزینه شده است .

پورجمعه با اشاره به تخریب و آسیب رسیدن بیش از ۲۰ متر حفاظ گارد ریل در نزدیکی پل طاقی اسفندقه بعلت تصادف یک دستگاه کامیون یکی از معادن منطقه گفت :به زودی با حمل دستگاه به محل پل عملیات تعمیر و تعویض گارد ریلها آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت از مردم و رانندگان خواست موارد و مشکلات جاده ای را به شماره ۱۴۱ مرکز اطلاعات مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا گشتهای راهداری و ترابری در محل حضور و نسبت به ایمن سازی و رفع مشکلات پیش آمده اقدامات فنی را انجام دهند .