شناسهٔ خبر: 97447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره استانی شهید رجایی به منظور تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان، روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد. عنوان کرد: دستگاه‌های برتر در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان و در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفتند.  

وی اذعان داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به دلیل فعالیت‌های متنوع و سازنده، موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد. و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان که با سیاست‌های ابلاغی در سطح  اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عظمت روح ایثار، شکوه و جایگاه والا و رفیع ایثارگران معظم را به عنوان اسوه‌های همیشه ماندگار و سرافراز این مرز و بوم مورد توجه قرارداده و برای زنده نگه داشتن یاد و نام این انسان‌های بزرگ و وارسته تلاش کرده به بهترین وجه ممکن عمل نموده است اهدا شد.  

گفتنی است :جشنواره شهید رجایی به‌منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی کشور و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف به‌ منظور پایش اجرای اصلاح امور اداری برگزار می‌شود.