شناسهٔ خبر: 97464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به زودی در شهرستان پاوه انجام خواهد شد؛

عملیات آسفالت محور لشکرگاه - مزران

کرمانشاه - مدیرکل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به زودی عملیات آسفالت راه ارتباطی بین باینگان بخش کلاشی در محور ارتباطی شهرستان پاوه به جوانرود در پروژه محور لشکرگاه - مزران آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی اظهار داشت: عملیات آسفالت محور لشکرگاه به مزران بطول ۵.۵ کیلومتر که مسیر ارتباطی بین بایگان بخش کلاشی و راه ارتباطی شهرستان پاوه به جوانرود است آغاز خواهد شد.

وی گفت: اهمیت احداث و آسفالت این محور برای پدافند غیر عامل بسیار زياد است و این محور مسیر ارتباطی جدید بین شهرستان پاوه به جوانرود می باشد.

کرمی افزود: جهت احداث این محور ۶ دستگاه پل نصب و بیش از ۳۲ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و علاوه بر پل ها و خاکبرداری عملیات تهیه و پخش و تراکم بیس در طول این پنج ونیم کیلومتر به صورت امانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از محل منابع ملی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه محور لشکرگاه به مزران اختصاص یافته است.

وی در پایان افزود: با آسفالت مسیر رمه - رو که به معنی محور لشکرگاه به مزران است و این جاده مسیر دسترسی ۷۰ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.