شناسهٔ خبر: 97547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به دلیل عملکرد مطلوب و تاثیر گذار و مدیرت ثمر بخش تقدیر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد از مهندس ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به پاس عملکرد مطلوب و اقدامات شایسته در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این لوح آمده است:

بالاترین اجر و پاداش برای انسان های دلسوز و متعهد رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم به شمار می رود. بی تردید اقدامات موثر و تلاش های صادقانه شما در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نزد خداوند متعال و مردم قدر شناس استان بی تاثیر نبوده است.

از این وظیفه شناسی و تلاش های خالصانه شما قدردانی می نمایم، امیدوارم همواره در تداوم این فعالیت های ارزشمند کوشا بوده و با استعانت از پروردگار هستی بخش تحت توجهات ولی عصر(ع) و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سعادتمند باشید.