شناسهٔ خبر: 97686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح های نگهداری راه‌ها در طارم سفلی در حال اجرا است

خط‌کشی راه‌های بوئین‌زهرا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم‌سفلی از اجرای چند طرح نگهداری راه‌ها در این بخش طی سال جاری خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، سید مصطفی طباطبایی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت: اردیبهشت ماه امسال  عملیات راهداری محوری شامل لکه‌گیری، پرکردن چاله و شانه‌سازی در مسیر روستای اردک-ماهین اجرا شد.

وی اضافه کرد: این پروژه به طول ۲۲ کیلومتر راه اتصال حدود ۱۱ روستای دهستان چوقور در طارم سفلی است که در مدت ۲ ماه توسط عوامل راهداری اجرا  شد.

طباطبایی به پروژه بازگشایی و تعریض مسیر در راه روستایی فیله ورین-اسلام‌آباد  به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: این مسیر روستایی به طور ۵.۳ کیلومتر یکی از پروژه های طرح ابرار است که در عرض یک ماه انجام شد.

وی همچنین از اصلاح مسیر و تعریض راه روستای حسین آباد خبر داد و گفت: تاکنون ۴ کیلومتر از این پروژه انجام شده و عملیات برای ۱۰ کیلومتر دیگر آن ادامه دارد.

به گفته طباطبایی حجم عملیات خاکبرداری برای اجرای این سه پروژه راهداری محوری ۴۷ هزار و ۸۷۱ متر مکعب بوده است.

وی یادآور شد: طی سال جاری همچنین ۷۰ کیلومتر عملیات خط‌کشی در دو مرحله در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت اجرا شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم سفلی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل از انجام ۱۵ گشت کنترل اضافه تناژ و ۱۴ مورد گشت کنترل بارنامه در این بخش خبر داد.