شناسهٔ خبر: 97704 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به منظور رفع مشکلات مربوط به برق فرودگاه شیراز انجام شد؛

بازديد مديرکل تجهيزات و سامانه‌های فرودگاهی از فرودگاه شيراز

مسافران در فرودگاه شیراز مديرکل تجهيزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، از زير ساخت‌های تاسيساتی و ترمينالی فرودگاه بين المللی شيراز بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میرسعید صفی نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی در خصوص مهم ترین برنامه سفر کاری خود به فرودگاه شیراز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز در خصوص چگونگی تبدیل سطح ولتاژ ۱۱ به ۲۰ کیلو ولت برق فشار متوسط فرودگاه و همچنین نحوه تامین ۲‌.۵ مگاوات برق مورد نیاز ترمینال در حال احداث خارجی گفتگو و تبادل نظر شد.

 وی ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه اظهار داشت: پس از رایزنی و توافق طرفین مقرر شد به منظور تامین برق پایدار و مطمئن در فرودگاه، اقداماتی نظیر تجمیع کلیه انشعابات بهره برداران فرودگاهی و همچنین تامین برق از دو انشعاب پست فوق توزیع شرکت برق صورت پذیرد.

 در ادامه مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی ضمن بازدید از پست های تامین برق و واحد برق و روشنایی باند، توصیه‌های لازم به منظور رفع مشکلات داخلی و رفاهی کارکنان را بیان داشت.

به گزارش روابط عمومي فرودگاه هاي استان فارس، در این بازدید غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه های استان فارس توضیحاتی در خصوص امکانات، تجهیزات موجود و همچنین مشکلات و کمبودهای زیرساختی فرودگاه بین المللی شیراز و اعلام نیازمندی های آن ارائه داد.