شناسهٔ خبر: 97766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس اعلام کرد:

اصلاح و ساماندهی نقطه حادثه خیز آبنمای محور ارتباطی عشق آباد-رضویه

محسن حیدری - طبس-2.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس از پایان پروژه تبدیل آبنما به پل محور ارتباطی عشق آباد-رضویه در بخش دستگردان این شهرستان خبر داد.

به  گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)،محسن حیدری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس در تشریح این خبر گفت: عملیات تبدیل آبنمای محور مواصلاتی عشق آباد-رضویه در قالب امانی-پیمانی و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال پس از یک ماه تلاش بی وقفه تیم های های راهداری این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
حیدری ادامه داد: آبنمای مذکور در کیلومتر ۱۷ محور ارتباطی عشق اباد-رضویه در بخش دستگردان این شهرستان قرار دارد که به علت حوادث بوجود آمده، برای کاربران ناآشنا به این محور، علاوه بر حادثه خیز نمودن جاده در هنگام جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی و انسداد مسیر نیز می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد:پس از پایان عملیات ساخت این پل پروسه اجرای آسفالت محور روی عرشه پل و نصب تابلو علائم لازم نیز به سرعت صورت پذیرفته و هم اکنون با برچیدن تجهیزات کارگاهی و انتقال ترافیک عبوری وسایط نقلیه بر روی پل احداث شده، کاربران جاده ای می توانند با ایمنی و سهولت هر چه بیشتر در این مقطع تردد نمایند.