شناسهٔ خبر: 97791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

رفع دو قطعه زمین در زاهدان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

رفع تصرف.jpg معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو قطعه زمین در زاهدان مجموعا به متراژ ۵۰۰ متر مربع و به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال توسط همکاران ما در این اداره کل رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مرتضی مقدسی معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این رفع تصرف با تلاش و پیگیری های صورت گرفته  این اداره کل و به موجب احکام قضایی صادره از سوی مراجع قضایی در محدوده بلوار جمهوری زاهدان مقابل پزشکی قانونی این شهر صورت گرفت.
وی ادامه داد: این دو قطعه زمین به مدت ۳۰ سال تحت تصرف غیر قانونی عده ای قرار داشت که با پیگیری های این اداره کل رفع تصرف شد.
معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد.
مقدسی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی‌ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.