شناسهٔ خبر: 97798 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محلات حاشیه نشین و پروژه‌های بازآفرینی اردبیل

مهدی عبوری-اردبیل مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود، به اردبیل سفر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود، به اردبیل سفر کرده است.

بازدید از محلات ۱۳ گانه حاشیه نشین اردبیل، پروژه‌های بازآفرینی و پیگیری مصوبات سفرهای گذشته برنامه دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در این سفر را تشکیل می‌دهند که از آن جمله می‌توان به بازدید از سالن ورزشی محله ایران آباد که به زودی افتتاح خواهد شد، پارک محله میراشرف با مساحت بیش از ۵ هکتار که تامین زمین صورت گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز میگردد، پارک در حال احداث محله ملایوسف، کلانتری محله گلمغان که در مراحل پایانی انجام کار هست و خانه موذن زاده اردبیلی اشاره کرد.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، شایان ذکر است از آنجایی که بازآفرینی شهری بالاخص در محلات کهن می‌بایست مبتنی بر عناصر هویتی آن‌ها شکل گیرد در همین راستا خانه موذن زاده اردبیلی بعنوان یکی از مهمترین عناصر هویتی و میراث‌های ملموس اردبیل توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران تملک گردیده تا حفظ هویت این محلات نیز لحاظ گردد.