شناسهٔ خبر: 97847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسوولان كشوري و استاني صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد (محدوده کره ای تا قنات ابراهیم) با هدف ارتقاي ايمني و روان سازي ترافيك آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد (محدوده کره ای تا قنات ابراهیم) با حضور رضا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، زارع نماینده مردم شهرستان های آباده،خرمبید و بوانات در مجلس شورای اسلامی ، سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

 اکبری در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: پروژه بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد با هدف برقراری تردد ایمن و روان در محدوده کره ای تا قنات ابراهیم اجرا می گردد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: طول این پروژه ۱۰کیلومتر است كه با اعتباري بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال و در مدت ۱۲ ماه اجرا می شود.

شايان ذكر است پروژه بهسازی و تعریض محور سرچهان-قادرآباد (محدوده کره ای تا قنات ابراهیم) در شهرستان سرچهان از شهرستان هاي تازه تأسيس (۱۳۹۸) استان فارس است كه در شمال شرق استان فارس واقع شده و با شهرستان هاي ارسنجان، بختگان، بوانات،پاسارگاد و خرمبيد مرز مشترك دارد.