شناسهٔ خبر: 97860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان

مازندران با ۳۱ درصد صاحب بالاترین مشارکت در کشور شد

مازندران با 31 درصد مشارکت بالاترین سطح مشارکت در کشور مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با رای اعضاء سازمان نظام کاردانی استان مازندران در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرس سازمان، ۹ عضو اصلی، پنج عضو علی‌البدل و دو عضو بازرس و یک عضو علی‌البدل مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی (مازندران(، سید محمد نظری مدیر‌کل راه و شهرسازی استان مازندران در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد: به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی‌، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی بیان داشت: اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را بمنظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اذعان داشت: انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی استان مازندران از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۱۸۶ نفر از اعضا سازمان برگزار شد که مازندران بالاترین سطح مشارکت در کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات هفت عضو اصلی در ۹ رشته (عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری، شهرسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و ۵ عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی)، همچنین ۲ عضو اصلی بازرس و یک علی البدل مشخص شد.

رئیس دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هئیت مدیره هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران افزود، انتخابات به صورت الکترونیکی و با مشارکت ۳۱ درصدی اعضا ( بالاترین سطح مشارکت در کشور ) برگزار گردید و در نهایت نتایج آرا به شرح ذیل اعلام شد:

در رشته عمران : حسن سیف پور میر با ۵۶۷ رای - اردشیر اشکوریان ثانی با  ۳۳۸ رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و مهدی رضوانی ولوکلایی با ۱۹۹ رای عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه نقشه برداری : حسن ذبیحی با  ۵۱۵ رای به عنوان عضو اصلی و عباسعلی سرخی با ۱۷۴ رای به عنوان عضو علی البدل گروه نقشه برداری انتخاب شده اند .

در گروه ترافیک : میرسیف اله رهبریان با ۲۰۴ رای به عنوان عضو گروه ترافیک انتخاب شد.

در گروه برق : شعبانعلی احمدنژاد با ۵۶۳ رای به عنوان اعضای اصلی و مهدی زمانی با ۳۲۵ رای با عنوان عضو علی البدل گروه برق حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه مکانیک : نوید دربان جعفری با ۵۰۸ رای به عنوان عضو اصلی و حسن سعادتی اصل با ۲۳۸ رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند .

در گروه معماری : احمد اکبری با ۵۰۲ رای – عباس اکبرزاده با ۳۲۰ رای به عنوان اعضای اصلی و حسین یونسی راد  با ۱۴۹ رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه شهرسازی : سمیه پاکمنش با ۲۰۸ رای با عنوان عضو گروه شهرسازی دارای بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه شده و موفق شد به هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان مازندران راه پیدا کند .

بازرسین : مهرداد سالار با ۴۲۴ رای و محمد علی علیزاده ۴۰۰ رای با عنوان اعضای اصلی و مهدی بزان ۲۶۷ رای عنوان علی البدل گروه بازرسین حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

نظری در پایان با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد: تا با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان، شاهد ارتقاء کیفی در رعایت حقوق اجتماعی‌، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم.