شناسهٔ خبر: 97885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی خبر داد؛

کسب جایگاه نخست در بخش نظارت و بهره برداری از سامانه های هوشمند

مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، از کسب جایگاه نخست مرکز مدیریت راههای استان در مردادماه امسال در بین سایر استان ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی( خراسان جنوبی)اسد ا... جلال زاده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی گفت: ارزیابی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده­ای در بخش نظارت و بهره­برداری سامانه­ های هوشمند که توسط مرکز مدیریت راههای کشور صورت می­پذیرد، جایگاه این اداره ­کل را در مردادماه و نیز سه­ ماهه منتهی به پایان مرداد 1400، در رتبه نخست قرار داده است.

وی افزود: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره ­کل در مدیریت پروژه­های ترددشماری، ثبت تخلفات سرعت، ثبت سوانح و وقایع جاده­ای، مدیریت ناوگان راهداری، سامانه گویای 141، و نیز تابلوهای پیام متغیر خبری است.

اسد ا... جلال زاده  در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به تغییرات ایجاد شده در وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور و نیز ضرورت استفاده بهینه از فناوری ­های ارتباطی نوین در حوزه حمل و نقل جاده ای و اضافه شدن وظایفی مانند دریافت گزارش‌­ها و ثبت شکایات کاربران جاده­‌ای و نیز داده­‌ کاوی و ارائه تحلیل­‌های مورد نیاز بخش حمل و نقل استان، سامانه گویای 141 در بخش استانی راه‌­اندازی شده که از این پس رانندگان و مسافرین می­توانند بصورت شبانه ­روزی شکایات خود را در بخش­‌های مختلف راه و حمل و نقل با کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌های استان از طریق سامانه 141 در میان بگذارند.