شناسهٔ خبر: 97963 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تشدید نظارت ها بر پروازهای اربعین:

 استقرار بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)/ استقرار نمایندگان وزارتخانه در سایر فرودگاه‌های مبدا پروازهای اربعین

فرودگاه امام خميني بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به منظور تشدید نظارت‌ها بر پروازهای اربعین در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهر سازی به دستور مقام عالی وزارت مطبوع از تاریخ ۲۹ شهریور ساعت ۲۳ به منظور نظارت بر پروازهای اربعین در فرودگاه امام (ره) مستقر شد. 

بررسی تخلفات شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها در خصوص نرخ بلیط و فروختن بلیط یکسره و عدم ارائه سرویس و خدمات مناسب زیر ذره بین بازرس ویژه وزیر راه شهر سازی قراردارد.

مذنب ماموریتش را برخورد جدی با متخلفین و برطرف کردن مشکلات زائران اربعین و گزارش به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد. 

وی همچنین از استقرار نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در سایر فرودگاه‌های مبدا پروازهای اربعین برای حل مشکل زائران و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.  

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بازدید انجام شده طی بامداد گذشته که مدیران کل شهر فرودگاهی و ۴ نفر بازرس وزارت راه و شهر سازی مدنب را همراهی می کردند. وی ضمن گفتگو با مسافران نسبت به رفع مشکلات ایشان دستورات لازم را صادر و تیم بازرسی گزارش دقیقی از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها جهت استحضار وزیر تهیه کرد.