شناسهٔ خبر: 97969 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان:

فرودگاه اصفهان با ۲۰ سورتی پرواز ميزبان زائران اربعين است

اپرون فرودگاه اصفهان مديرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از آمادگی فرودگاه بين المللی شهيد بهشتی جهت خدمت رسانی به زائرين اربعين خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت : همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، تعدادی از شرکت های هواپیمایی داخلی از جمله  شرکت هواپیمایی معراج، وارش و .. اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس، از تاریخ ۲۹ شهریور لغایت ۷ مهر ماه کرده‌اند.

امجدی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان همانند فرودگاه های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز از جمله فرودگاه ها برای انجام پروازهای اربعین است، افزود: تا کنون ۲۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان-نجف و بغداد-اصفهان-بغداد در این فرودگاه برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه همراه داشتن کارت واکسیناسیون دو دوز و همچنین ویزای کشور عراق و تست منفی PCR (۷۲ ساعت قبل از پرواز) توسط مسافران را از الزامات این سفر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه اصفهان و فرودگاه های کشور عراق امکان صدور ویزا میسر نیست، مسافران می بایست حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به دریافت ویزا از مراجع ذی‌صلاح اقدام کنند.

ب ه گزارش روابط عمومی فرودگاه اصفهان؛ امجدی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان به همراه سایر ارگان ها و نهادهای مستقر در فرودگاه ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایجاد محیطی ایمن، آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به زائرین محترم حضرت سید الشهدا (ع) اعلام می‌کند.