شناسهٔ خبر: 97980 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی:

رسيدگی به وضعيت اشتغال خانواده‌ها و يادگاران عرصه دفاع مقدس در اولویت‌ها قرار دارد

نعمت الله ترکی معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: رسیدگی به وضعیت اشتغال خانواده‌ها و یادگاران عرصه دفاع مقدس جزو اولویت‌ها بوده و بعد از این هفته نباید شاهد وجود عزیزانی باشیم که به امورات آن‌ها رسیدگی نشده باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نعمت الله ترکی، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این وزارتخانه گفت: ٣٢ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد و اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سربلند هستند بخاطر ایثار رزمندگان دفاع مقدس بوده و خون پاک همین شهیدان بود که کشور را بیمه کرد.

وی با اشاره به سالروز ٣١ شهریور که زمان آغاز جنگ تحمیلی است، عنوان کرد: دشمن برای حمله هدفمند خود محاسبات دقیقی کرده بود و بنا داشت در کشوری که تازه در آن انقلاب شده است، به اهداف شوم خود برسد.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه رژیم بعثی در حمله به ایران تنها نبود، گفت: عراق در حمله به ایران همراهی ٣٥ کشور را به دنبال داشت.

ترکی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در جنگ تحمیلی گفت: ساماندهی نیرو‌های مردمی کار خوبی بود که در دفاع از آب و خاک کشورمان انجام گرفت. در جریان جنگ تحمیلی مناطق و مرز‌های جنوب، غرب و شمال کشور خسارات زیادی دیدند و با اینکه دشمنان با انگیزه زیادی وارد شده بودند با ساماندهی حضرت امام (ره) نتایج خوبی در کنار نیرو‌های نظامی رخ داد و دستاورد‌های بزرگی در داخل و خارج کشور برای میهن اسلامی رقم خورد.

ترکی با بیان اینکه اولین دستاورد جنگ کشیدن نقاب از چهره جهانخواران بود، عنوان کرد: امروزه این هیمنه شکسته شده است و قطعا نام ایران جزو قدرت‌های بزرگ دنیا است. رزمندگان ما در آن سال‌ها واقعا ایثار و رشادت بسیاری کردند و امروز وظیفه ما تکریم از جایگاه آن عزیزان است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا ارادت خود را به جایگاه والای ایثارگران عرصه ایثار و دفاع مقدس ابراز کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت اشتغال خانواده‌ها و یادگاران عرصه دفاع مقدس جزو اولویت‌های وزارتخانه است و بعد از این هفته نباید شاهد وجود عزیزانی باشیم که به امورات آن‌ها رسیدگی نشده باشد.