شناسهٔ خبر: 97988 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه وشهرسازی:

مراسم تجلیل از ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی ۴ مهرماه برگزار می‌شود

 جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه وشهرسازی از برگزاری مراسم تجلیل از ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی در روز یکشنبه ۴ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ علیرضا افشار، فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه وشهرسازی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این وزارتخانه گفت: وزارت راه و شهرسازی جزو وزارتخانه‌های پیشگام در امر کمک‌های مومنانه است و در پنجمین مرحله از این اقدام خداپسندانه ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناطق محروم  ارسال شده است.

وی با اشاره به جزئیات چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی گفت: در ایام نزدیک به نوروز ٩٩چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه این وزارتخانه در مناطق محروم استان خوزستان و با حضور و همراهی امام جمعه و مسئولان استانی پخش شد.

فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: مراسم گرامیداشت ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار علیرضا نوری در روز ۴ مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده تا هرکدام نام ۳ شهیدمعرفی کنند، گفت: مراسم تجلیل از مقام شهدا روز یکشنبه ۴ مهر و با حضور روسای سازمان‌ها و موسسات تابعه وزارت راه و شهرسازی و خانواده‌های شهدا از ساعت۱۰ الی ۱۲ صبح برگزار می‌شود.

افشار با تاکید یر اینکه از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برای حضور در این مراسم دعوت شده است، گفت: مراسم گلبارن، غبار روبی عطرافشانی مزار شهدا جزو برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم است.