شناسهٔ خبر: 9804 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور انجام شد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفته گذشته

آزمون آزمون ورود به حرفه مهندسان در پنج شنبه و جمعه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در استان های البرز، یزد، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اصفهان و بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آزمون ورود به حرفه مهندسان كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي در تاريخ ۱ و ۲ مرداد امسال در بسیاری از استان های کشور به طور همزمان برگزار شد.

در اين آزمون بسیاری از متقاضیان در  رشته‌هاي معماري(نظارت و طراحي واجرا)، شهرسازي، عمران(نظارت و محاسبات واجرا)، تأسيسات مكانيكي، تأسيسات برقي، نقشه برداري و ترافيك براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي (پايه۳) و همچنين آزمون هاي حرفه‌ اي كاردان هاي فني ساختمان در رشته‌ هاي معماري، عمران، مكانيك، برق، نقشه‌برداري و شهرسازي براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار كارداني (پايه‌۳) و آزمونهاي تعيين صلاحيت معماران تجربي براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار تجربي به طور هماهنگ و همزمان در سراسركشور بايك ديگر به رقابت پرداختند .

نتايج اوليه اين آزمون ها ‌به ‌صورت الكترونيكي از طريق وب سايت دفترامور مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي در چند روز آینده اعلام می شود.

پیشتر  اخبار مربوط به این آزمون در سایر شهرها ی کشور به صورت جداگانه یا با هم در این پایگاه خبری منتشر شد. /

نظر شما