شناسهٔ خبر: 98140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

دیدار و تجلیل از خانواده معظم ايثارگران اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي

defa-4-7-400-2.jpg در چهارمين روز از هفته دفاع مقدس مديران اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوی با خانواده ايثارگران اين اداره كل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس  حجت ابراهيم نيا معاون املاك و حقوقي، اميررضا شكري معاون توسعه مديريت و منابع، محمدرضا مرتضوي رييس اداره ارتباطات و اطلاع رساني و تورج بازمانده مسوول امور ايثارگران اين اداره كل با حضور در منزل ايثارگران محمدپارسافر، احمد خبيري و عبدالحسين محمدي فرد دیدار و از صبر و مجاهدت آنان در دفاع از كيان جمهوري اسلامي ايران در دوران جنگ تحميلي تجلیل کردند.

 اميررضا شكري معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

وی تصریح کرد: امروز حضور ايثارگران در هر ارگاني سند افتخار غیورمردان اين مرز و بوم در دفاع از كيان اسلام و ارزش هاي انقلاب اسلامي است که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

گفتنی است؛ اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي در مجموع داراي 149 كارمند آزاده، جانباز، ايثارگر و خانواده ايثارگران و شهدا مي باشد.