شناسهٔ خبر: 98141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی پروژه‌های راهسازی شهرستان ارومیه عنوان شد؛

لزوم ایمن‌سازی ورودی‌های شهر ارومیه

جلسه استانداری جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان ارومیه با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان تشکیل و بر تسریع پروژه‌های حمل‌ونقل مرکز استان تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذریایجان غربی)، مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی برای پاسخگویی به مطالبه عمومی در خصوص اصلاح جاده‌های مرکز استان،  تقاطع غیرهمسطح زیرگذر نازلو در بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو را احداث و در شهریور امسال به بهره‌برداری رسید. همچنین تقاطع غیرهمسطح عربلو جهت ساماندهی ورودی شهر ارومیه از سمت جنوب را عملیاتی کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این جلسه گفت: امسال ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان احداث و آسفالت می‌شود و بسیاری از جاده‌های استان پتانسیل حمل‌ونقل بین‌المللی دارند.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: به دنبال استقرار نظام حمل و نقل ایمن و کارآمد به عنوان یک عامل زیربنایی و زیر ساختی هستیم و با توجه به راهبردهای تدوین شده در حوزه ایمنی راه‌ها، مشارکت تمامی دستگاه های متولی در این بخش ضروری است.