شناسهٔ خبر: 98186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی ریمدان خبر داد:

ثبت ۳۳۹۰ تردد مسافری در پایانه مرزی ریمدان 

س و ب- پایانه مرزی ریمدان.jpeg مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان از تردد سه هزار و ۳۹۰ تردد مسافری در این پایانه مرزی در ۶ماه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، محمد شریف کریمی مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان از تردد سه هزار و ۳۹۰ تردد مسافری در این پایانه مرزی در ۶ماه نخست سالجاری خبر داد و اظهار داشت: از مجموع ترددهای انجام شده این مدت یک هزار و ۷۸۳ تردد به ورود مسافران و یک هزار و ۶۰۷ تردد به خروج آنان اختصاص داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت کنترل و نظارت های مرزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت تیم‌های بهداشتی با شدت و حساسیت بیشتر ورود و خروج مسافران در پایانه‌های مرزی را مورد پایش قرار می‌دهند بطوری که در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۱۰ مسافر ورودی به کشور که تست کرونا آنها مثبت شد با هماهنگی کادر بهداشت مستقر در مرز جهت قرنطینه به نزدیکترین مرکز ارجاع داده شدند.

مدیر پایانه مرزی ریمدان بیان کرد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاد ه ای جنوب سیستان و بلوچستان طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در اولویت کاری خود قرار داده است.

کریمی با اشاره به نقش پایانه مرزی ریمدان در توسعه مناسبات اقتصادی سیستان و بلوچستان با کشورهای منطقه گفت: این پایانه مرزی به عنوان یکی از پایانه‌های مهم محور توسعه شرق در مسیر کریدور ترانزیتی ایران- هند و پاکستان قرار گرفته است.