شناسهٔ خبر: 98231 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:‌

نخستین گروه از ناوگان مسافربری قزوین برای بازگشت زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اعزام نخستین گروه از ناوگان مسافربری این استان جهت بازگشت زائران اربعین حسینی به پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی افزود: در سال جاری به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و برای رعایت پروتکلهای بهداشتی سفرهای رفت به کربلا و حرم مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام تنها به صورت هوایی انجام شده و با توجه به اینکه  احتمال انجام بخشی از سفرهای بازگشت از طریق زمینی وجود دارد مقدمات لازم جهت اعزام ناوگان مسافربری به مرز مهران جهت انتقال زائران به استان قزوین انجام شده است.

حق‌لطفی ادامه داد :اتوبوس های اعزام شده از قزوین  تنها در مسیر برگشت، زائران اربعین را به داخل استان منتقل می‌کنند و در مسیر  رفت به هیچ عنوان مسافری از سمت قزوین را به مقصد مهران جابجا نخواهند کرد.
وی گقت:در همین راستا به منظور تامین رفاه و آرامش زائران هماهنگی‌های لازم، هم با تشکل‌های صنفی حمل و نقل و هم با مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات بهتر انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:کار اعزام ناوگان به مرز مهران  تا زمان انتقال آخرین گروه از زائران اربعین ادامه خواهد داشت.