شناسهٔ خبر: 98233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای استان سمنان برای ارائه خدمات و انتقال زائرین اربعین حسینی

7.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آمادگی و مشارکت کامل تمامی ناوگان فعال حمل و نقل جاده ای استان برای ارائه خدمات و انتقال زائرین اربعین حسینی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)،  احسان منصور کیایی گفت: اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  با مشارکت گسترده شاغلین حمل و نقل جاده ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی  دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به آمادگی ناوگان حمل ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائرین افزود: تمامی ظرفیت  ناوگان فعال مسافربري جاده ای استان با كمترين هزينه براي انتقال  زائرين  از مرز اختصاص یافته و کليه تمهيدات برای ترددايمن زائران اربعين حسينی انجام شده است.

وي ضمن تشکر از  مشارکت  فعال شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای در ارائه خدمات به هموطنان  گفت: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی مسافری انجام و نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافر  برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و حمل و نقلی حین سفر انجام شده تا زائرین عتبات عالیات با خاطری آسوده به مقاصد خود بازگردند. علاوه برآن تیم های نظارتی اداره کل در محور های مواصلاتی استان بر فعالیت این ناوگان نظارت خواهند داشت.