شناسهٔ خبر: 98239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

احداث ۶ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

احداث ساختمان دولتی.jpg معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در این استان با اعتبار افزون بر ۱۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان در شش ماه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مهدی پارسی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پروژه ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در این استان با اعتبار افزون بر ۱۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان در شش ماه نخست سال جاری خبرداد.
وی اظهار داشت: بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان با زیر بنای ۱۷ هزار و ۷۵۰ متر مربع، مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان های هامون و نیمروز مجموعا با زیر بنای ۲ هزار متر مربع و همچنین اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل با زیر بنای ۳۳۲ متر مربع از مهمترین پروژه های ساخته شده این مدت استان بوده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل  راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین ساختمان فرمانداری شهرستان های میرجاوه و نیمروز مجموعا با زیر بنای هر یک هزار و ۵۰۰ مربع نیز در ۶ ماه نخست سالجاری توسط این اداره کل احداث و آماده بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: زیربنای کلی ۶ پروژه احداث شده ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی استان توسط این اداره کل در مدت مذکور ۲۳ هزار و ۸۲ متر مربع بوده است که بسیاری از آنها سالیان متمادی نیمه تمام مانده بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت تکمیل و آماده بهره برداری شد.

پارسی خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با پیشرفت فیزیکی متوسط بین ۴۰ تا ۸۰ درصد و با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال احداث می باشد.