شناسهٔ خبر: 98245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان خبر داد:

جابجایی ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابه جایی بیش از 15 میلیون  تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل فارس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی ۲ میلیون تن کالا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (اردبیل)،رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین افزود: در ۶ ماه گذشته بیش از ۱۵۸ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار جابجا شده ، از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.  

شیرین زاده محصولات کشاورزی، سیمان،آب معدنی،انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شود.