شناسهٔ خبر: 98260 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام کرد:‌

نقش آفرینی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه و ارتقاء کیفی پروژه بازسازی طرح طرفین گنبد امام حسین (ع)

نقش آفرینی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه و ارتقاء کیفی پروژه بازسازی طرح طرفین گنبد امام حسین (ع) رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان مستقر در کربلا گفت: نقش آفرینی و مشارکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه فنی و کنترل کیفی حین اجرای پروژه بازسازی طرح طرفین گنبد امام حسین (ع) ستودنی است.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهاجری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در کربلا در دیدار با مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان و متخصصان آزمایشگاه مستقر در کربلا گفت: عملکرد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه فنی و کنترل کیفی حین اجرای پروژه و ارائه گزارش‌های استاندارد، بروز دنیا با حضور نیروهای متخصص فنی این شرکت در طرح مقاوم سازی سرداب سمت باب القبله حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی ستودنی است.

مهاجری افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با همکاران پرتلاش و متخصص خود در کرمان و هم اکنون در کربلای معلی، همکاری خوبی با مجموعه ستاد بازسازی عتبات داشته که با همت و سعی و تلاش توانسته‌ایم پروژه طرح ترفیع گنبد امام حسین(ع) را با کیفیت قابل قبولی تحویل ستاد عتبات در کربلا داده و طرف‌های عراقی علاقمند برای واگذاری دیگر پروژه‌های طرح توسعه حرم هستند.

وی ادامه داد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان با دارا بودن توان فنی بالا و تجهیزات خاص آزمایشگاهی بروز و استاندارد می‌تواند در تمامی پروژه‌های طرح گسترش حرمین در عراق حضور گسترده‌ای داشته باشد.

مهاجری افزود: مشاور پروژه طرح ترفیع گنبد امام حسین( ع) با توجه به توانایی و تخصص آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان این آزمایشگاه را به عنوان مشاور انتخاب کرده و روند اجرای پروژه طی برنامه‌ریزی به خوب در حال پیشرفت است.

به گزارش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان نیز در این دیدار گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال را سال صدور خدمات فنی و مهندسی و ورود به بازارهای جدید نام گذاری کرده و این آزمایشگاه آمادگی حضور در تمامی پروژه‌های مربوط به توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) را دارد.