شناسهٔ خبر: 98303 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

۸ سال دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات و فرهنگ ملی ما است

محسن کاظمی سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: برپایی همه ساله هفته دفاع مقدس، معرفی دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس است و ترویج فرهنگ شهادت طلبی، گذشت، خودباوری و ایثار و گرامی‌داشت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن کاظمی سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت بزرگ ایران است و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در طول سال‌های دفاع مقدس با اعزام ۳۰۴ رزمنده به جبهه ۴ شهید، ۵۱ جانباز و ۸ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کاظمی ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هشت سال دفاع مقدس اثرگذاری ویژه‌ای در استحکام بخشی ابنیه‌های نظامی و عمومی، تدارکات، تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات مستقر در خطوط خط مقدم جبهه داشته و با احداث راه و پل نقش ویژه‌ای در پیروزی در عملیات‌های مختلف داشته است.

وی افزود: بعداز پایان جنگ نیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بازسازی مناطق جنگی و توسعه کشور نقش آفرینی ویژه‌ای داشته است.

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است گفت: با حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت برنامه‌های متنوعی به مناسبت این روز در حال برگزار است مانند تقدیر و تشکر از ایثارگران، فضاسازی متناسب به حال و هوای ایام دفاع مقدس، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‎های این هفته هست.

کاظمی با بیان اینکه در شش ماه دوم سال برنامه‌‌های مصوبی در پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی اجرا خواهد شد گفت: برنامه‌های خاص و مناسبتی ویژه‌ای توسط وزارت راه و شهرسازی مصوب و ابلاغ شده است که این برنامه‌ها بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌ها مانند برگزاری هفته بسیج، هفته وحدت، برنامه‌های دهه فجر، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ولادت‌ها و شهادت‌ها و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نیمه دوم سال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شده است، افزود: طی این چند ماه پایگاه نیروی مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با همکاری روابط عمومی شرکت برنامه‌های متنوعی را در مرکز برگزار کرد از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در تمامی مناسبت‌ها، توزیع پک‌های مناسبتی، اهداء هدایا در مناسبت‌های روز مرد، روز زن و روز عید غدیر، برگزار زیارت عاشورا، و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار شد.

کاظمی با بیان اینکه تعداد اعضای نیروی مقاومت بسیج نیز طی این دوره در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزایش یافته است تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر از همکاران عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی هستند و از توانمندی‌های فرهنگی و تخصصی آنها در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی گروه ختم قرآن کریم با همکاری کارشناسان روابط عمومی شرکت آزمایشگاه در ماه مبارک رمضان افزود: این گروه قرآنی با مشارکت بیش از ۱۰۰ همکار در ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت کرد و بیش از ۵۰ بار قرآن کریم ختم شده است.