شناسهٔ خبر: 98309 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بزرگداشت ۵۶۳ شهید دفاع مقدس وزارت راه و شهرسازی در بهشت زهرا اقدامات انجام شده در سالگرد چهل و یکمین سالگردهفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج بیگدلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی این سازمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند: ما انقلاب را در جنگ صادر کردیم و قدرت غرب و شرق را شکستیم و نشان دادیم علیه قدرت‌ها و ابر قدرت‌ها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۵۶۳ شهید والا مقام وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهید شاخص علیرضا نوری گفت: در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و به پاس تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یادواره مذکور با حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه چهارم مهر ماه جاری در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار و از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مشمول این یادواره تجلیل و قدردانی شد.

وی افزود: شهید علیرضا نوری که به عنوان شهید شاخص یادواره ۵۶۳ شهید والا مقام وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام گرفته است، قائم مقام لشکر محمد رسول الله(ص) در جریان جنگ تحمیلی بوده است.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری یادواره مذکور، کنارگذر شهر ساری حدفاصل سه راهی سمسکنده تا میدان خزر به طول پنج کیلومتر به نام این شهید پر افتخار نام گرفت.

وی خاطر نشان کرد :با تو جه به همه‌گیری ویروس کرونا در کشور در راستای کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر ۳۰ بسته کمک معیشتی از طریق پایگاه بسیج وزارت راه و شهرسازی ارسال و توزیع شد.

بیگدلی افزود: ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت از مسائل مهمی است که همه باید برای حفظ ،انتقال و ارتقا آن‌ها تلاش کنیم به این منظور با مشارکت روابط عمومی سازمان نمایشگاهی در طبقه همکف ساختمان مرکزی برگزار شد تا به عنوان نمونه‌ای کوچک دلاور مردی‌های بسیجیان را به تصویر بکشد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همچنین با ارسال شعار هفته دفاع مقدس و رهنمود‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیستم جامع سازمان و آذین بندی ورودی و سردر ساختمان‌های دیگر سازمان بار دیگر با آرمان‌های امام راحال و مقام معظم رهبری تجدید بیعت شد .