شناسهٔ خبر: 98323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بصورت غیرحضوری و الکترونیکی در استان آغاز شد

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از آغاز انتخابات از ساعت نه صبح امروز هفتم مهر به شیوه غیرحضوری و الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گلستان، "حسین محبوبی" اظهار داشت: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان گلستان که بیش از ۱۰ هزار نفر و تعداد اعضای هیات مدیره۱۳ نفر خواهد بود که  گروه عمران ۷ نفر ، در گروه معماری و شهرسازی  ۳نفر و در گروه تاسیسات۳نفر به عنوان اعضاء اصلی خواهند بود و ۵ عضو علی البدل نیز انتخاب خواهند شد. 

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد اعضای  رشته ترافیک کمتر از ۷ نفر  می باشند  در این رشته داوطلب هیات مدیره نداریم  و نفر هفتم در گروه عمران  از بین بالاترین رای ماخوده  نفر ششم رشته عمران و نفر دوم رشته نقشه برداری انتخاب می شود.

رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در خصوص تعداد نامزدهای این انتخابات اظهار کرد:  از مجموع  کل اعضای نظام مهندسی ساختمان استان ۷۹ نفر جهت کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان ثبت نام نمودند که بعد از انجام مراحل استعلام  ۴۰  نفر به عنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند.

محبوبی ضمن اشاره به این که انتخابات هیات‌مدیره سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان به شیوه  غیرحضوری  و الکترونیکی برگزار خواهد شد بیان داشت:  فرآیند اخذ رای با ارسال پیامک  برای کلیه اعضاء از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده  و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت که این زمان قابل تمدید می باشد و تمام اعضای سازمان می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدهای مورد نظر خود رای دهند.

وی تصریح کرد: این انتخابات بزرگترین انتخابات صنفی کشور است  و انتظار می رود  شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان باشیم.