شناسهٔ خبر: 98327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان اردبیل :

نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل ۸ مهر ماه برگزار می‌شود

خبر راه و شهرسازی اردبیل رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با انتخاب ۱۳مهندس نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل ۸ مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، حسین نظری رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: بعد از تشکیل هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات براساس زمانبندی مشخص مراحل ثبت‌نام ، تأیید صلاحیت کاندیداها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل انجام شد.

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی از بین ثبت نام کنندگان ۵۹ نفر حائز شرایط در انتخاب بعنوان کاندیدا بوده و همزمان با تعدادی از استان‌های کشور نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل نیز ۸ مهرماه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شرکت اعضای نظام مهندسی بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات کاندیداها در نقاط مختلف برابر شیوه‌نامه‌های انتخابات نظام مهندسی شروع شده و تا ۲۴ ساعت مانده به رای‌گیری متوقف خواهد شد و بعد از زمان مقرر هیچ کاندیدایی حق تبلیغات نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات از سوی کاندیداها با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : با برنامه ریزی انجام شده این انتخابات بدلیل شیوع ویروس کرونا  به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

عضو هیئت نظارت برانتخابات از جامعه مهندسان استان خواست تا در انتخابات هشتم مهرماه حضور فعال داشته و با ثبت کد ملی و شماره تلفن خود در سامانه به صورت اینترنتی و الکترونیکی آرای خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد : واجدین شرایط در ۶ رشته با هم رقابت می‌کنند که در رشته برق ۱۵ نفر، نقشه‌برداری ۳ نفر، مکانیک ۴ نفر، ترافیک ۲ نفر، معماری ۶ نفر و عمران ۲۹ نفر در مجموع در این دوره از انتخابات رقابت خواهند کرد.

نظری افزود : تمامی اعضا با ورود به سایت اعلام شده می‌توانند در روز پنجشنبه ۸ مهر ماه در رأی‌گیری اینترنتی حضور پیدا کنند که قطعاً برای ثبت آرا باید شماره تلفن و کد ملی اعضای نظام مهندسی ثبت شده تا امکان ارسال پیامک برای آنها فراهم آید.

وی گفت: بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیش از ۱۱ هزار نفر از اعضا واجد شرایط برای رأی دادن هستند. که امیدواریم در انتخابات پیش رو بیش از ۵۰ درصد مشارکت مهندسان را در عرصه انتخابات شاهد باشیم.