شناسهٔ خبر: 98340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد

پژمان نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمداز آغاز نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در صبح امروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی ، پژمان نیک اقبالی در حاشیه برگزاری این دور از انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گفت: تلاش شده است در شرایط کرونایی، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کمترین حضور فیزیکی را در انتخابات داشته باشند و امروز برگزاری انتخابات از ساعت ۷ الی ۱۶  بعد ازظهر ادامه دارد ، تا از طریق سیستم اینترنتی و سایت مربوطه به فرد مورد نظر خود که مشخصات و چهره وی کاملا در سیستم رویت می شود رای دهند.

نیک اقبالی افزود: اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از نیمه دوم امسال به مدت سه سال می توانند در این هیات به ارایه خدمات مشغول شوند.

وی اضافه کرد: این انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود و همه چهارهزارو۴۸ نفر عضو سازمان نظام مهندسی استان  می توانند در این انتخابات شرکت می کنند.

 گفتنی است در این دور از انتخابات ۲۰ نفر در رشته های هفت گانه ساختمان  ( عمران ، نقشه برداری ، تاسیسات مکانیک ، تاسیسات برق،معماری ، شهرسازی) به رقابت پرداختند.