شناسهٔ خبر: 98379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی پرونده های شهروندان بجنوردی:

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد با بررسی ۱۲ پرونده برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد با بررسی ۱۲ پرونده برگزار شد راه و شهرسازی خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد با بررسی ۱۲ پرونده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی گفت: جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد به ریاست دکتر هوایی، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار و شورای شهر بجنورد و همچنین مدیران کل عضو جلسه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه ۱۲ پرونده ارجاعی به دبیرخانه مطرح گردید که پس از بحث و بررسي تصميمات لازم اتخاذ گردید.

مهندس علیمردانی تصریح کرد: در خصوص معضل اهالی انتهای گذر جوادالائمه ۹ که از طریق کارگروه پیش بینی و پیشگیری از رشد و گسترش بافت های ناکارآمد شهری پیگیری می شد مطرح و مقرر گردید که گذری بصورت ۴ متری پیاده توسط شهرداری احداث گردد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاونت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.