شناسهٔ خبر: 98380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

ناوگان مسافربری البرز برای انتقال زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد

علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ناوگان اتوبوس های مسافربری استان برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز )، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ناوگان اتوبوس های مسافربری استان برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

علی زندی فر  گفت: البرز مانند سایر استان ها  برای انتقال زائران از مرز زمینی مهران در آماده باش به سر می برد.

وی اظهارداشت: براساس پیش بینی ها حدود۲۰۰ هزار نفر از مرز زمینی وارد کشور خواهند شد که می بایست از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس جابه جا شوند.

این مسوول بااشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته اتوبوس های مسافربری از البرز برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شده اند، افزود: هماهنگی های لازم در استان برای انتقال مسافران انجام شده و اتوبوس های اعزامی  تا انتقال آخرین زائر از مرز مهران به البرز فعال هستند.

زندی فر خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود که انتقال زائران تا دهم مهر ماه جاری ادامه داشته باشد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهارداشت: برای انتقال زائران از مرز مهران به البرز هیچ محدودیتی وجود ندارد و بر اساس تعرفه های مشخص شده زائران از پایانه شهید سلیمانی مهران به استان البرز انتقال داده می شوند.

زندی فر گفت: برای جابه جایی مسافران هر استان سهمیه تعیین شده که البرز ۱۰ درصد بیشتر از سهمیه خدمات رسانی می کند.

وی گفت: اتوبوس های اعزام شده از البرز تنها برای بازگشت زائران اربعین حسینی به این استان تامین شده و در مسیر رفت نیز به هیچ عنوان مسافری را به مقصد مهران جا به جا نخواهند کرد.

برچسب‌ها: